Kant: AA XVII, Reflexionen zur Metaphysik. , Seite 608 |
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01 | * (g vel ex principiis transscendentalibus vel physicis ) | ||||||
02 | theologia moralis, determinatio et conclusio ex praedicatis et argumentis | ||||||
03 | moralibus. | ||||||
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4607. ξ—ο. M 363. Zu oberst auf der Seite, aber zu M § 892: |
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07 | Acqviescentia in semet ipso est principium omnis caussalitatis | ||||||
08 | entis summi et est beatitudo. | ||||||
4608. ξ—ο. M 363. |
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10 | Die moralische theologie: Gott als summum bonum, legislator | ||||||
11 | et finis. | ||||||
4609. ξ—ο. M 363. E II 1362. |
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13 | Das principium der innern Möglichkeit eines Wes Dinges ist das | ||||||
14 | Wesen. Dieses Wesen nach (g der Bestimmung ) seiner caussalitaet ist | ||||||
15 | Natur. Die Bedingung der Natur als einer ersten Ursache des Zufalligen | ||||||
16 | ist freyheit. | ||||||
4610. ξ—ο. M 363. Am Aussenrand, oben über der Seitenzahl beginnend, bis hinab zu M § 892: |
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19 | Wesen: Deus (g ut ) summa possibilitas. | ||||||
20 | Natur: Deus ut summa perfectio. | ||||||
21 | Freyheit: summum bonum. | ||||||
22 | Perfectiones sunt facultates ad summum finem; | ||||||
23 | bonum est intentio summi finis. | ||||||
24 | summum bonum est unio summae felicitatis cum dignitate sive | ||||||
25 | receptivitate ipsius obiectiva, qvae tanta est, qvanta in felicitate universali | ||||||
26 | practice est determinabilis, h.e. qvantum per consensum practicum | ||||||
27 | cum principiis felicitatis universalibus* licet esse felicem. | ||||||
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