Kant: AA XVII, Reflexionen zur Metaphysik. , Seite 322 |
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01 | porro: unum existentium salva existentia aliorum tolli posset, ideoque | ||||||
02 | possibilitas eousque tantum pertingeret, qvo tangit aliqva existentia. | ||||||
03 | de notione possibilitatis, in qva abstrahi potest ab existentia, in | ||||||
04 | relatione ad possibilitatem, in qva abstrahi ab hac non potest, e.g. | ||||||
05 | spatium, tempus. | ||||||
06 | Impossibilitas est vel repugnantiae vel negationis; prior datur | ||||||
07 | semper, si notionum quarundam datarum relatio est impossibilis; posterior | ||||||
08 | quatenus non est qvicqvam dabile ad cogitandum, h.e. possibile. | ||||||
3876. η. M 333'. |
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10 | Possibilitatem alicuius non continere rationem ipsius existentiae. | ||||||
11 | Nec existentiam possibilitatis suae. Sed in necessario possibilitatem et | ||||||
12 | existentiam esse eadem. Nihil continere rationem sui ipsius. | ||||||
3877. η? (ζ?) M 334'. Gegenüber von M § 818: |
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14 | Caussa substantiae per necessitatem naturae est emanativa ( systema | ||||||
15 | emanationis). | ||||||
16 | Caussa substantiae per libertatem est creator. | ||||||
17 | absoluta necessitas substantiarum vniversi cum contingentia et | ||||||
18 | dependentia status bricht ab? | ||||||
3878. η? ι? (π—ρ?) M 334'. |
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20 | Gütigkeit ist der Gottliche Wille im Verhältnis auf den Zustand die | ||||||
21 | mögliche Glükseeligkeit) der Vernünftigen creatur. Heiligkeit ist der Gottliche | ||||||
22 | Wille als ein Grund der regeln des Menschlichen. Gerechtigkeit ist | ||||||
23 | die (g weise ) Güte des Gottlichen Willens in dem Verhältnis zu der Vorschrift | ||||||
24 | der Heiligkeit, virtualis. | ||||||
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