Kant: AA XVII, Reflexionen zur Metaphysik. , Seite 337 |
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01 | Alle Große Eigenschaften, die ich von Gott aus der Willkührlichen | ||||||
02 | idee desselben sage, sind nur expositionen der hypothesis, die ich annehme. | ||||||
03 | Aber die ich aus dem Werk ziehe (diese aber sind nur practisch vollkommen), | ||||||
04 | treffen ein reales und durch wirkliche documenten gegebenes | ||||||
05 | Wesen. | ||||||
06 | 1. Existentia Dei entis originarii: contra Atheistas (s dogmaticos | ||||||
07 | et scepticos ). Existentia Dei Intelligentiae summae: contra Deistas. | ||||||
08 | (s reale Bedingung aller Moglichkeit. Necessitas. immutabilitas. | ||||||
09 | impassibilitas. Immaterialitas. Infinitudo. ) | ||||||
10 | 2. Originaria contra epicureos (Existentia personae summae: contra | ||||||
11 | fatalistas.) | ||||||
12 | 3. Immutabilis et impzssibilis 3. Immutabilis et impassibilis: contra antropomorphistas (g qvod | ||||||
13 | conceptus eius sit intellectualis pure ). | ||||||
14 | 4. Substantialitas: contra spinozam. | ||||||
15 | (s Non vnica substantia (g Simplex ): contra Spinozam (ita vt | ||||||
16 | mundus tanqvam accidens ipsi inhaerent); non vnica substantia | ||||||
17 | (g composita ) vt complexus omnium, h.e. to pan quasi Deus esset accidens | ||||||
18 | mundo inhaerens. Deus est ens extramundanum. ) | ||||||
19 | 5. qvod sit ens extramundanum: contra stoicos, qvia animam mundi | ||||||
20 | contendebant. | ||||||
21 | 6. Unicitas: contra polytheistas. | ||||||
22 | 7. Summa perfectio (s Summum bonum ): contra Manichaeos. | ||||||
23 | 8. Simplicitas. (s Infinitudo: contra Anthropomorphistas. ) | ||||||
24 | 9. Aeternitas. (s 10. Causalitas respectu mundi. ) | ||||||
25 | 10. Omnipraesentia. (s Ens extramundanum (nicht anima mundi): | ||||||
26 | contra stoicos. ) | ||||||
27 | 11. Omnipotentia. (s Intelligentia: contra deistas. ) | ||||||
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